O Nás
Za 15 let už víme, co správa bytových domů a bytů obnáší a můžeme tak našim klientům nabídnout služby, které zajistí klidné a bezproblémové bydlení.
Mezi standardně nabízené služby patří komplexní vedení účetnictví včetně zpracování účetní závěrky, mzdové agendy, zastupování před orgány státní správy, upomínkové řízení, úhrada došlých faktur apod.
V rámci technické správy domu zajišťujeme standardně pravidelné prohlídky objektu, opravy, revize a komunikujeme s dodavateli. Standardem je také zajištění havarijní služby pro společné části domu, tzn. např. společné rozvody vody, kanalizace apod.
Spolupracujeme na bázi vzájemné důvěry. Jsme transparentní a otevření. I když svět není dokonalý, snažíme se dokonalosti přiblížit. Vždy jsme připraveni s Vámi nalézt taková řešení, která Vám budou nejlépe vyhovovat.
Historie společnosti
Kořeny společnosti HOME & FACILITY SERVICE, s.r.o. sahají až do roku 1992. V této době bylo hlavním zaměřením firmy odvoz sutí, údržba a úklid budov pod názvem Kormalcar , později L&J Facility v.o.s. Toto portfolio se v poměrně krátké době rozrostlo na "komplexní správa nemovitostí" , k čemuž přispěly zejména kladné reakce desítek zákazníků, s požadavkem o rozšíření rozsahu služeb v oblasti celkové údržby a správy objektů. V roce 2010 došlo k rozšíření společnosti vstupem zahraničního strategického partnera z Dánska . Díky tomu, kdy mnoho firem z branže v této době řešilo snižování cen na úkor kvality, jsme si mohli dovolit zachovat ceny našich služeb na dosavadní úrovni, popř. je snížit, při větším rozsahu práce a zvýšením kvality .
Úklidové služby poskytujeme již jen pro zákazníky, pro které zajišťujeme správu a údržbu.
Vedení účetní agendy pro Vás poskytují jen ti nejlepší přesně dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. Spravujeme nemovitosti jak ve vlastnictví soukromých majitelů (restituentů), bytových družstev tak i společenství vlastníků jednotek.
Samozřejmostí je, že komunikace je základem a veškerým Vašim požadavkům se proto věnujeme individuálně a okamžitě.
Největší konkureční výhoda
Zákazník při posuzování kvality bere v úvahu nejen poskytovatele, ale také způsob, jakým je služba realizována.
Ač musíme čelit různým výzvám a omezením dnešní "covidové" doby, stále zůstává naší prioritou zákazník , jehož potřebám nasloucháme a díky tomu jsme schopni plně uspokojit všechny jeho požadavky . Naši klienti se na nás mohou spolehnout a rádi se k nám vracejí.
Individuální přístup rodinné firmy
Přistupujeme individuálně ke každé zakázce. S námi se dohodnete na malém, či větším projektu. Zázemí rodinné firmy zákazník pocítí již při prvním kontaktu, kdy se setkává s velice kladným přístupem, ať jde o jakýkoliv požadavek, žádost či jen dotaz. Následně vše okamžitě řešíme a nezapomene Vás vždy informovat o výsledku . Tímto se značně lišíme od konkurence.
Vize společnosti
Naše vize a cíle byli vždy vysoké směrem ke spokojenosti nových i stávajících klientů. Naše cíle ale míří výš, jsme dynamická, flexibilní a stále se rozvíjející se firma , takže si neustále klademe za cíl růst firmy a tím uspokojovat ještě více nových klientů.
Krédo společnosti
Krédem naší společnosti je spolehlivost, svědomitost, kvalitní práce a individuální přístup . Jak tyto vlastnosti splňujeme se nejlépe přesvědčíte sami. Podívejte se na naše Reference , nebo si s námi sjednejte nezávaznou osobní schůzku .
Plán, organizace, řízení a kontrola
Roky zkušeností nás naučily umět dobře plánovat a organizovat nejen naší práci, ale především práci našich dodavatelů a třetích stran , které do procesu Řízení a správy nemovitostí našich klientů vstupují.
|